* Tanımlı iş akışı yolları ile belgeleri zamanında doğru kişiye ve en kısa yoldan ulaştırabilir .
* Belgelerin dolaşımı esnasında durumlarını takip edilebilir .
* Belgeler hızlı bir biçimde dosyalanarak arşivleyebilir.
* Yetki seviyelerine göre çeşitli arama kriterleri ile belgelere tek tuşla ulaşılabilir .
* Aynı belgeye birden fazla noktadan aynı anda erişim imkanı sağlar .
* Belgelerin dağıtım ve dolaşımındaki paraflama süreci ve sırasını tanımlayabilir .
* Belgelerin birden fazla noktaya (örneğin; tüm illere )aynı anda tek tuşla dağıtımı yapılabilir.
* İzne çıktığımızda veya birimimizde gece nöbet sistemi mevcutsa, görevleri yürütecek birine vekalet verilebilir.
* Bekleyen ve işlem yapılan evraklar kontrol edilerek personelin performansı değerlendirilebilir.
* Belgelere erişim ve erişilmezlik güvenliği sağlar .
* Dijital imzanın ile yazışma ve belge paylaşımının bilgisayar ortamında resmi olarak yapılabilmesini sağlar.
* Dijital imza ile birlikte sadece kurum içi değil kurumlar arası yazışmaların bilgisayar ortamında yapılabilmesi sağlanacaktır .